118 100 strikes back

Jag har ett par gånger trakasserat 118 100, som ju faktiskt ska ha svar på allt, med diverse irrelevanta frågor. Detta efter att Frida intygat på sin blogg att det faktiskt är ganska roliga svar som kommer tillbaka. Till exempel frågade jag vem som var kär i mig. Svaret är: 118 100 tror att det är en trevlig ung person som gillar att se på film, umgås och spela fotboll. 

Så om ni känner er träffade... here I am! *haha* Det låter dessvärre som att 118 100 inte känner mig så väl. Jag hatar bollsport, ser sällan på TV och är en typisk ensamvarg. Skulle nog inte passa så bra med ovanstående alltså.

Nu ger 118 100 igen för alla mina SMS genom att skicka:
118 100 längtar efter ditt samtal för att visa hur bra vi är på nummer/adressupplysning.

Jag undrar om fotbolls-film-gillar att umgås- killen jobbar på 118 100 och nu undrar varför jag inte hört av mig på ett tag och vill påminna om sin existens... Kanske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0