Smitkanin

I morse glömde matte att stänga min lucka igen! Jag tror att hon börjar bli senil... Så när hon laddade tvättmaskinen passade jag på att smita in i vardagsrummet där jag egentligen inte får vara eftersom jag gnager så mycket på stolarna och finmattan. 

Mina mattar har köpt en julgran men den är så liten och larvig att den nästan skulle få plats inne i min bur. Töntigt värre. Granar ska vara stora tycker jag. När jag låg inne i vardagsrummet och kikade på den så kom min lill-matte och frågade om jag ville bli en julkula. Det var den dummaste fråga jag hört, hur skulle det se ut?!

Jag har fått en rosa morot, ingen riktig men det är som en mineralsten som även håller tänderna i form. Annars brukar jag vara riktigt kräsen, men den här gillar jag. =)


Kram från Vitnos, världens i särklass smartaste kanin!



Kommentarer
Postat av: Kaninen Skrutt

Varför trodde hon att du skulle vilja bli en julkula?! Fånigt! Ibland förstår jag mig verkligen inte på människor.



En sån där mineralsten verkar intressant. Det ska jag nog önska mig i julklapp! :)

2008-12-10 @ 11:22:50
URL: http://kaninenskrutt.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0