Uppdatering från buren

I går inhandlades pepparkakshjärtan med hål längst upp, så att man kan hänga dem i snören. Matte har pysslat med glasyr och nu hänger fyra fina hjärtan i röda snören ovanför min bur. Värsta julstämningen!

Mindre roligt är att jag ska åka till veterinären i eftermiddag för matte tror att jag har fått ögoninflammation. Min kompis Kalle, som nu är död *snyft*, hade för trånga tårkanaler så han fick ofta ögoninflammation. Därför säger matte att hon är säker på sin sak. Jag har varit på djurkliniken en gång förut när jag var irriterad i huden. Det var inte så farligt för de tittade ju bara men nu tror jag de kommer trilskas desto mer. Matte propsar på att jag ska få något grönt klägg i ögonen så att man kan utesluta att det är en skada på ögat som gör mig irriterad. Det värsta är dock att jag med all säkerhet kommer att få någon äcklig medicin. Kalle fick ögonsalva, kanske får jag det också.

God Jul från Rinnögat =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0