Jag blir ledsen

När det händer gång på gång att människor inte hör av sig om saker som händer blir jag riktigt ledsen. Inte för att jag är världens bästa på att ringa men om man ber någon ringa om den personen ska göra något och säger att man vill följa med och denna inte ringer men ändå gör något kul känns det ju som att jag inte är önskvärd. Det gjorde extra ont när det här hände för kanske typ en månad sedan för det var en av dem jag räknar (räknade?) som en av mina allra närmaste vänner.

Sedan denna helg hade jag tänkt skriva tenta men fick höra av en kompis kille att det var fest hos honom och det hade jag inte fått veta om jag inte loggat in på MSN av en slump. Då känns det ju också trist att alla andra man känner bestämmer att den här veckan har vi fest och inte jag får veta något. Jag förstår om det är så att man inte hört av sig, okej, man orkar inte ringa runt hur mycket som helst, men ett SMS är absolut inte för mycket begärt. För mig känns det ruttet ensamt att aldrig bli tillfrågad.

Kommentarer
Postat av: Ettan

Ska vi starta klubb? vet hur de känns...

2008-11-01 @ 22:45:40
Postat av: Homooeconomicus

Det var tråkigt att höra, men kan vara skönt att veta att det finns fler i samma sits. Kul att di tittade förbi! kram

2008-11-02 @ 14:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0