Alla kan - jag också

Det var roligt! Alla var jätteduktiga på en massa olika spännande saker. 

På eftermiddagen hade vi reflektionsgrupp och det var intressant, vi talade bland annat om hur socialtjänsten framställs i media och ens ansvar att hålla på sekretessen för klientens bästa. Dessutom hur viktigt det är med lagar. Om cirka tre veckor ska vi få komma på studiebesök hos våra handledare och det ska bli ypperligt intressant!

I morgon ska jag och min förra grupp (L - den bästa!) träffas. Lina som är mammaledig ska ta med sig Spencer och det ska bli superkul att få träffa henne igen och titta på underverket som man hittills bara sett i magen. Alla kan se fram emot att träffa skrikiga bebisar - jag också *kors i taket*. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0