Hej allihopa!

Mina mattar har plågat mig hela dagen. De har försökt mata mig med både banan och kardemummabulle utan resultat. Till slut fick jag i alla fall mitt vanliga kaningodis som ser ut som små hjärtan och finns i grönt, gult och orange. =) 

Matte slängde ut kardemummabulleresterna till fåglarna. Sedan hittade de på något helt otroligt, jag skäms nästan över att skriva det, men de har gjort åtta semlor och i florsockret skrivit namnen på alla bönderna som kommer på TV ikväll. Suck! Vilka nördar...

Jag har hittat en sak till dockskåpet som jag tycker matte ska köpa. Det är en bur med en brun och en vit kanin till. Så sött!

Puss på er alla från Vitnos



Kommentarer
Postat av: lina

Kära Vitnos,

tror inte du förstår allvaret i Bonde söker fru riktigt. Med tanke på semlorna så låter det som att dina mattar gör det.

2008-10-09 @ 17:51:11
URL: http://linaslivmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0