OBS! Detta inlägg är ej för kvackelmagiga

På eftermiddagen tog jag en paus från hemtentan och tog en promenad i det fina vädret. När jag var på hemväg kände jag att jag började få förskräckligt ont i ena näsborren, ja egentligen kan man väl inte ha det för näsborren är ju egentligen bara ett hål, men jag hade ont i näsan i alla fall. Jag tänkte då lite på skoj för mig själv att det kanske var för mycket snor i den. Kanske har jag inte bara hög salivproduktion (som min tandläkare säger, det är orsaken till min tandsten by the way) utan även hög snorproduktion skrattade jag för mig själv. 

Det visade sig att jag hade mer rätt än jag trodde. (Det är här ni känsliga ska sluta läsa.) När jag snöt mig hemma i badrummet bara flög det ut snor, upp på spegeln till och med. Helt klart ofräscht! Men nu börjar min näsvärk att ge med sig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0