Roligt sagt

Kom av en slump in på en sida där ungdomar diskuterar Broder Daniel. Denna kommentar är som tagen ur min egen mun: 

"Jag snackar om fula idioter i svart, randiga kläder, broder daniel t-shirt och som springer runt i sina fula converse och skryter över sin dåliga smak." (http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=208116&page=2)


Det är nämligen så att om det är någonting som jag verkligen tycker är riktigt fult så är det Converse-skor!! Absolut fulaste skon som någonsin har tillverkats. Jag minns en gång när jag var rätt liten och vi var hemma hos mormor, morfar och gammelmoster. Då hade min morbror och moster köpt ett par likadana sådana och redan då blev jag stum av fasa över den fulhet som mötte mig i skostället. Dessutom tyckte jag liksom att morbror och moster var vuxna och det där var skor för läskiga ungdomar. Och som ni hör sitter skräcken i sig ännu i dessa dagar, även om jag numera vet att de inte är synonyma med läskiga ungdomar.

PS. Randigt och BD-tröjor är också ganska fult. Artisttröjor överhuvudtaget är rätt fula, förutom de med Westlife =) Tidningen OKEJ hade för övrigt en utlottning för flera år sedan där man kunde vinna Converse signerade av Westlife. Inte ens där deltog jag, tror jag inte i alla fall. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0