En god start på dagen

Jag hittade via Facebook en sida man kan ha som startsida, den heter godstart.se och fungerar som så att man kan ha lite egna länkar där och så finns det lite länkar där till t.ex. Wikipedia. Dessutom kan man få upp nyheter, väder och TV-program. Hur bra som helst tänker ni, men jag har inte kommit till det bästa än. Ju mer aktiv man är på sidan, desto mer "pengar" samlar man in som sedan skänks till ett välgörande ändamål. Jag har valt att skänka mina pengar till Världsnaturfonden och har hittills samlat in 60 öre på bara ett par timmar. Det sker genom att man klickar sig till sidan och sedan går in på de sidor som länkas till där. Att vara med är helt gratis, annars skulle snåljåpen jag aldrig registrerat mig =)

Jag tycker faktiskt att Du också ska vara med!

Kommentarer
Postat av: lina

Ser man på..en blogg. Kul att få veta vad som händer i världen...blivande socionom världen alltså. SOm jag längtar tillbaka till!!

2008-09-23 @ 12:57:24
URL: http://linaslivmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0