Jag ger mig

Kan verkligen inte hålla mig borta från det här med bloggandet så nu när jag hittat ett passande användarnamn som inte är upptaget blev det dags igen. Förmodligen ett hållbart försök.

Just nu sitter jag och lyssnar på Björn Rosenström - bra grejer! - och ska snart kolla husdjur på blocket. Otroligt sugen på en Dobermann men vi får väl se vad det blir i slutändan. En kisse från Alex kanske? 

Ikväll ska jag titta på Socialkontoret, det blir spännande... Jag hörde att det skulle framställas ur en positiv synvinkel, vilket verkligen kan behövas. Jag har inget emot att man är kritisk, men när man tycker att personer agerat fel eller tagit fel beslut är det ju lagarna som styr samhället vi bör ändra. Socialtjänsten gör ju bara som det står och vad de får pengar till, mer utrymme finns liksom inte.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0