Att skämma bort sig själv

Vet ni vad jag åt till kvällsmat igår? En bakelse! Jag hade jätteont i huvudet, på gränsen till migrän, mådde illa och var inte alls sugen på någon mat. Det som behövs för att lindra sådana huvudsmärtor är en riktig sockerbomb. Ja, det är säkert. Så många gånger som mamma och jag botat våra stackars huvuden med fikabröd, kan metoden i princip kallas evidensbaserad. Så jag smet in på Kakboden cirka fem minuter före stängningsdags. Jag har aldrig varit där förut men ofta tänkt att jag ska dit för genom skyltfönstret kan man se en massa smaskiga saker. Det blev en citronbakelse för 20 spänn som jag åt i min säng. Grät lite efter Kalle kanin och drog sedan täcket över huvudet.

Nu ska jag gå till ICA och hämta paket. Dels har mamma skickat efter en bok genom mig om mat men jag har också beställt två böcker till mig själv.

Jonas Gardell - Om Jesus

Jens Lapidus - Aldrig fucka upp

Kommentarer
Postat av: sofia

hej!

jag hade också tänkt att införskaffa mig gardell boken, du får säga om den är värd att köpas när du läst den. fast det är den säkert :)

2009-04-23 @ 12:10:29
Postat av: roberth

Åh, bra smak, två böcker jag har tänkt på också. även om gardell o ja itne har samma åsikter...Så är han när han vill otroligt klipsk.

2009-04-24 @ 10:11:55
URL: http://pendlatillnorrkoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0