En sann konstnärssjäl

Min kreativitet går före både hygien och stil. Jag satt och plitade framför min dator så koncentrerat att jag glömde bort att jag hade tvättid. Missade inte mer än en halvtimme som tur var! Och på vägen tillbaka upptäckte jag att jag dragit upp mina strumpor utanpå tightsen. Det är skönt tycker jag, men inte särskilt snyggt, speciellt inte när jag har strumpor med Snobben och rosa blommor...

Vad kan då vara så fascinerande att jag blir helt uppslukad? Jo jag håller på att skriva en meritportfölj, en grovt förkortad version. På torsdag ska jag på intervju för att förhoppningsvis få ett sommarjobb. Därför började jag samla ihop och kopiera pappar, skriva personligt brev och beskriva min utbildning, de arbeten jag haft samt mitt uppdrag som kontaktperson. Och nu ska jag fortsätta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0