Mycket om lite

I går var jag i Linköping för att fira min syster. Jag älskar verkligen den staden, speciellt igår när den badade i solsken.

Jag har bestämt mig för följande investeringar inom den närmaste (helst) femårsperioden:
1. Körkort och en fräsch bil
2. Ridlektioner
3. Hund, det lutar nu åt dalmatiner, dobermann eller cairnterrier
4. Ett hus på landet

4:an står och faller med vart man får jobb (om man får det), för jag tänker ju inte köpa ett hus där jag i slutändan inte vill bo. 

Igår när jag satt och väntade på tåget hem kände jag mig lite småhungrug och funderade på att gå in på Pressbyrån och köpa en frukt när det plötsligt slår mig att jag har et påskägg fyllt med godis i väskan. Påskägg kan vara en besvikelse men det här var det bara smarriga saker i! Fast jag har inte ätit upp hela... inte än =) Sedan på tåget hittade jag en mobiltelefon där jag tänkte sätta mig och eftersom min mobil aldrig blir normal utan bara är på lagning tyckte jag att jaha, här ligger den som serverad på ett silverfat, så jag la den i väskan och den funkar jättebra. 

NEEEJ!!! Vad trodde ni! Jag gick med den till tågvärden. Och på hemvägen köpte jag pizza. Mums! Det var med kebab, färska tomater o bearnaisesås. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0