Obehaglig dröm

I natt vaknade jag av att jag skakade i armarna och resten av kroppen, ungefär som efter ett hårt träningspass. Jag tänkte att jag kanske hade drömt något otäckt men tyckte det var konstigt för det har aldrig hänt så förut och när det har varit en obehaglig dröm så brukar jag komma ihåg den. Men i dag på praktiken kom jag i håg vad jag hade drömt, nämligen att jag hade ont i halsen. Jag hade ont i halsen och det satt som en svullen klump i den som gjorde att jag knappt fick luft. På sektionsutbildningen i lördags hade vi övningar när vi höll andan. Så förmodligen har jag legat och hållt andan i sömnen. Det känns obehagligt, tänk om jag hade dött!

Mer om sektionsutbildningen:
Jag kände mig inte alls sugen på att åka från H tidigt på morgonen men tog mig samman. Dagen visade sig bli bättre än väntat. Jag trodde att mycket skulle vara en upprepning från fadderistutbildningen, men så var inte fallet. Mitt schema:
  1. Stresshantering
  2. Kassörsutbildning (absolut ingenting för mig, det verkade alldeles för komplicerat)
  3. Juridik
  4. Ledarskap (det var här vi höll andan)
  5. Mötesteknik
Vi fick mat på Trappan som var hur god som helst! Klyftpotatis, vegetariska biffar, sallad, bröd och tzatsiki. Förresten AW, du som försökt lära mig Mindfullness, vi gjorde lite sådant också och jag lyckades faktiskt ganska bra. Jag brukar annars bara bli nipprig av sådana saker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0