Omtänksamt

I dag har jag varit med Joyo på stan. Hon ringde mig när jag gick från Body Shop och frågade om vi skulle åka till Tornby, eftersom hon hade bil och jag kanske inte åkte dit så ofta. Det var omtänksamt tycker jag, för det gör jag ju nästan aldrig. Fast jag gillar Tornby. 

Så vi åkte dit och hon köpte en blusliknande sak som var jättefin plus en snygg kjol. Själv spenderade jag lite för mycket pengar. Först 655 kronor på Body Shop, sedan en turkos klänning och en bikiniöverdel. Bägge på Gina Tricot. Klänningen är i spets, jag ser typ ut som en bakelse i den, men en väldigt läcker sådan =) Bikiniöverdelen var en riktig fullträff! Jag har länge letat efter en bikiniöverdel i BH-storlek och inte typ Small eller 36, för jag har inte samma storlek i kupan som runt kroppen. Därför sitter en sådan bikiniöverdel aldrig bra på mig. Men nu fanns det en sådan och som tur var i den storlek jag har! Den är röd med vita prickar, lite Mimmi Pigg-aktig och urläcker!



Kommentarer
Postat av: linda

är du aldrig ute på tornby?

jag är där jämt känns d som, orkar aldrig ta mig till stan. =)

2009-04-20 @ 15:54:07
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/
Postat av: Homooeconomicus

Jo, visst händer det, men när jag väl kommit till stan så orkar jag inte hoppa på bussen dit så då blir det att jag är i stan =)

2009-04-20 @ 17:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0