Det nya livet

Igår... inte bra. Jag har aldrig i mitt liv blivit bakfull. Nu är jag det med råge. De senaste timmarna har varit fruktansvärda. Känner mig fortfarande inte nykter. Nu förstår jag vad det innebär att vara bakis och jag ber om ursäkt för att jag varit oförstående till sådana bekymmer. 

Nu har jag fattat följande beslut: Ingen mer alkohol. 


Jag kan absolut inte hantera det. Alkohol löser inga problem. Jag har lika roligt utan. Roligare. 


Jag hoppas att ni accepterar mitt beslut och inte hetsar mig om att ändra på det. 

Kommentarer
Postat av: Vicki

haha. Hade ni kul sen då? Gick ni ut? Kram!

2009-08-17 @ 08:51:14
Postat av: Homooeconomicus

Jag hade ju inte kul på slutet iaf. Hörde sen att det inte blev någon utgång. Kram

2009-08-17 @ 18:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0