Glädjedans

I går utförde jag en glädjedans när Posten kom. Jag var precis på väg att åka till bibblan på antingen Campus Valla eller US för att hinna läsa lite. Boken skulle vara klar tills idag helst och jag hade ännu inte fått den. 

När jag satt på sängen och packade min väska hör jag ett ljud som låter misstänkt likt en postbil. Jag spetsar öronen och blir säker på min sak. Hjärtklappning och förväntan. Postmästaren kommer väl inte att glömma min dörr, för det har hänt ibland? Men nej, vilken tur, steg i trappan. Jag är framme och rotar innan all post ens hunnit ramla in genom brevinkastet. Där ligger den! Inte ens en avi, boken kommer direkt på posten. Till min glädje är den dessutom tunn. Så igår läste jag tills ögonen typ ramlade ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0