Allt är normalt igen

Kollade på Spencers blogg och då kan jag lätt bli lite bebissugen för han är så söt o go.
Sedan kollar jag på H:s kompis blogg för att se hur deras bebis ser ut nu. Jag är ju som många vet inte direkt den barnkära typen så jag kollar lite halvhjärtat. Ska mycket till för att jag ska tycka bebisar är intressant. Sedan kommer en bild på ett hjärta med spikar igenom.
Jag: - Shit vad coolt!
Och lutar mig fascinerat fram.
Så var det med den saken. Ge mig ett organ och jag är på banan igen. No more bebislängtan.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hallå där!

Längesen nu jag tittade in på din blogg.

Nu är man ingen matte längre. Vår fina kanin Snobben finns inte längre. Han blev sjuk i början av veckan och vi lät avliva honom i förrgår. Tänk att man kan vara så ledsen över en liten kanin.

Nu blir det inga fler djur. Vill inte fästa mig igen då det är så svårt när de går bort.

Hoppas ni får en mysig jul. Så skönt att vi verkar få en vit jul i år. Det är vackert som ett julkort utanför mitt fönster.

2009-12-18 @ 13:56:09
URL: http://snobbenkanin.bloggspace.se
Postat av: lina

Hahaha..du är rolig. Spenca är ju världens sötaste, men nu blir jag nyfiken och tappar fokus. Hjärta med spikar i?! Låter mer spännande än välling mitt i natten.

God jul på dig!

kram

2009-12-22 @ 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0