Bästa julklappen

Idag var årets sista körlektion. Nästa blir om ungefär två veckor. Jag hoppas att allting kommer att sitta kvar då och att jag förhoppningsvis hunnit plugga järnet vad gäller teori.

Mitt mål har varit att klara körkortet före maj 2010. Tro det eller ej, men det verkar som om jag kommer att lyckas. Planen för 2010 blir att fortsätta med rondellkörning. Därefter att kunna tolka anvisningar och att parkera. Någonstans däremellan blir det halkan för att sedan visa att jag kan köra i stan självständigt.

Känner mig grymt laddad!

(Hör inte hit, men jag måste få skriva att något som irriterar mig enormt är när matte står still och pratar i mobilen medan hund står bredvid och gnyr för att det är kallt. Okej, man kanske väntar på något, men stackars hunden kanske fryser om tassarna. Kan man inte gå och prata samtidigt bör man inte skaffa hund.)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hola!

Allt har gått bra med flytten. :) Härligt att äntligen äga sitt boende, men skrämmande också!

Nu lackar det ju mot jul också. Är alla julklappar inhandlade?

Ernst är kvar på omplaceringshemmet, men har iallafall fått en kompis, Blixten, så det känns ju bra!

kram

2009-12-22 @ 20:09:27
URL: http://emmasgarderob.blogg.se/
Postat av: Emma

Har förresten gillat Westlife sedan de slog igenom. Är fullständigt såld på pojkband (inte Backstreet Boys), men framförallt Westlife och Take That! <3 Nördigt säger vissa, grymt säger jag!

2009-12-22 @ 20:12:33
URL: http://emmasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0