Om Westlife i IDOL

Blir lite mycket Westlife nu för er som inte är intresserade men skit samma. Min blogg - mina inlägg. Måste få skriva av mig lite.
Kollade på de två klippen nu på TV4 Play. Första intrycket när de sjöng nya låten var att "Nej, det här var inte så bra, lite tamt och det låter bättre på skivan". Men sedan när jag kollade på medleyt så ja... tårarna bara rann. Jag förstår inte hur fyra (eller fem) grabbar från Irland kan sätta ord på mina känslor så bra. Okej det är väl egentligen låtskrivarna som gör det, men ändå. Jag kan inte för mitt liv begripa vad som gör deras låtar så speciella för mig och varför de alltid kommer att vara ett stöd när livet känns tungt. Det bara är så. Nobody does it like Westlife.
Hittade fler klipp som jag ska kolla på när jag präntat ihop vårt grupparbete. Ska gå igenom texten och försöka skapa en röd tråd.
Mer Westlife för er som är som jag finns här: http://www.tv4play.se/1.936603?aggId=1.940876&keyword=WESTLIFE&label=WESTLIFE

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så skönt att veta det finns fler Westlife-fans där ute! Enda sen Nobel-konserten har mina Westlife-skivor gått varma här hemma. Min sambo ryser och bebisen dansar! Underbart! :)

2009-12-20 @ 22:41:12
URL: http://emmasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0