Terminens sista möte med sektionsstyrelsen

Förra veckan hade vi terminens sista möte med sektionsstyrelsen. Jag hade AMO-möte samma tid och var tvungen att välja. En sak som då grämde mig lite lätt var att jag skulle missa baguette, för det får vi alltid där. Visserligen brukar vi i styrelsen ha med oss jättegott fika som egentligen är godare, men ändå.
Hur som helst. Baguetten kan ruttna i något skafferi. För när jag kommer in genom dörren brinner levande ljus och någonstans spelas det julmusik. Vår söta ordförande har gjort världens mysigaste avslutning för oss. Det kändes riktigt bra och gjorde att jag blev peppad att fortsätta! Och så fick vi julklapp: en ängel och julte. Det kommer verkligen till användning för jag har en envis förkylning. Därför jag inte skrivit på ett tag för det har inte funnits så mycket att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0