Westlifes nya skiva

I dag fick jag den med posten. Har lyssnat på den en gång men inte så ordentligt eftersom jag pluggar samtidigt. I en recension i Metro (inte dagens) har skivan fått betyget 3 av 5 och bland annat skriver de ungefär att skivan håller lika hög klass som Coast to coast, vilket anses vara ett av deras bästa album.
Min åsikt är densamma därför har jag höga förväntningar på skivan. Coast to coast är mitt absoluta favoritalbum med Westlife. Nu när jag lyssnat på Where we are kan jag hittills säga att den första och sista låten på albumet har gått rakt in i mitt hjärta. "What about now" har jag lyssnat på konstant i några veckors tid nu och jag gillar den fortfarande skarpt. "I´ll see you again" är oerhört fin, jag funderar på om den handlar om Kian och Nickys fäder som gått bort. Jag tänker i alla fall lite smått på dem i min närhet som nyligen gått bort när jag lyssnar på den: Kalle Kanin och Gammelmoster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0