Äntligen tillbaka!

Uppdatering av läget:

Ja, jag har börjat min praktik nu och det känns bra. Det var någon som frågade vart jag gjorde min praktik. Jag tänker dessvärre göra dig besviken med att inte avslöja det. Eftersom det dels är inom en verksamhet där det råder sekretess men också för att jag ogärna vill lämna ut kollegor om jag någon gång skulle skriva något om praktiken. Så ni som vet, ni vet.

Ja, jag har flyttat nu. Det känns toppen och jag trivs jättebra! Håller som bäst på att komma i ordning och lära mig laga mat. Är med i Hyresgästföreningen också. Men i lördags ramlade jag i trappan och vrickade foten så jag har hoppat på ett ben ett par dagar men nu är det så gott som bra igen. 

Nu ska jag kolla mailen, fruktar redan... det är säkert masssorrr att ta tag i!

Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

roligt o höra att du har d bra där nere. funderar på o komma o hälsa på någon dag, om du har tid över`?

puss

2009-02-10 @ 20:27:11
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/
Postat av: m

äh. dålig ursäkt. du ska ändå inte skriva något i bloggen av det som händer på praktiken, då det är sekretess.

2009-02-11 @ 14:26:55
Postat av: Homooeconomicus

Linda: Du är alltid välkommen! Bara att säga till, helger passar bäst.

M: Det handlar främst om att jag ogärna skriver om andra människor så det omfattar även mina kollegor och likadant på resten av bloggen är det sällan jag skriver ut namn osv

2009-02-12 @ 16:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0