Lugn helg

I fredags slutade jag tidigt från praktiken. Så jag var hemma redan vid kvart i två, det var skönt för jag hade så ont i huvudet men det släppte av efter lite mat och promenad. 

I går (lördag) var Q hos mig, det var trevligt! Vi åt gott; soppa, varma vitlöksbaguetter, glass och lite senare pizza. Jag fick en jättefin inflyttningspresent: ett diskställ från Designtorget som ser ut som en kanin! Det passar jättebra i mitt kök.   

I dag ska jag göra klart planscherna till socionomdagen, läsa lite inför seminariet den fjärde och kanske baka schackrutor. Hehe, jag är verkligen inne på de här gammaldags kakorna! Och nej, det är inte för att jag tycker det är roligt (jo lite) men mest för att jag snart fyller år och då måste man visst bjuda på något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0