Jobb

I dag blev jag inringd att jobba på äldreboendet där jag jobbade natt i somras. Trots att det var länge sedan gick det bra, tur att jag gick med duktig personal! Det är verkligen stor skillnad på att jobba natt och dag. Eftersom jag är en lat och asocial person tror jag faktiskt att jag föredrar natt. Det är ett helt annat tempo då, lite mysfaktor nästan. Visserligen var dagen idag lugn men då kan man inte bara gå och sova en stund, utan det blir bara segt. 

Pengarna jag tjänat kommer att gå åt på direkten. Är i behov av att gå till frisören och upptäckte dessutom idag att jag behöver klacka om mina stövlar. Ska nog åka till Ikano i dagarna så att det blir gjort. 

Visst är det kallt ute?! Skulle vilja klä in hela mig i en gigantisk dunsocka. 

Kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0