Mobilstrul

Vid årsskiftet började jag använda min nya mobil. Igår hade den rycket. Den fungerade inte för fem öre, bara en massa konstiga färger på skärmen. Så jag åkte ner till Telenor och då fungerade den som vanligt igen. Irriterande. Tydligen kunde den "hänga sig" ibland var deras förklaring och det var bara att ta ur batteriet och sätta i det igen. Men sedan på eftermiddagen blev den störd igen så då åkte jag ner igen. Den dog och det gick inte att  ringa eller så med den. Plus de där färgerna då. Då fick jag rådet att uppdatera mjukvaran via Nokias hemsida, skulle problemet kvarstå skulle telefonen lämnas in på service. Kommer hem för att uppdatera. Problemet är att programmet man ska ladda ner bara kan köras på PC. Får åka till pappa och låna dator. Får upp meddelandet att min mjukvara inte går att uppdatera, den är av nyaste slaget, så då installerar jag om den i stället. Nu funkar den och jag hoppas det håller i sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0