Tentafeber

Ja, jag tror allvarligt talat att jag hade det i natt, för någonstans mellan dröm och vakenhet funderade jag över vilken sida jag skulle ligga på och det stod tydligen i 5-6§§ LSS. Så i drömmen höll jag på och letade i lagboken för att hitta vilken sida jag skulle sova på. 

Läste precis att sista tillfället på Adoptionskursen blev inställt idag. Det är tråkigt men det känns ändå skönt att få lite mer tid till tentan. Är nu på sista frågan och den är riktigt klurig. Har verkligen inte koll på det där med sekretess och personuppgifter för det är ju så många lagar som blir inblandade. SoL, PUL, sekretesslagen och lagen om behandling av personuppgifter inom socialtjänsten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0