Bästa partytricket

I går var jag på födelsedagsfest. När E som bäst höll på att berätta om sin senaste shoppingrunda kom jag på att jag faktiskt hade något att berätta och det bara for ur min mun. Kanske lite oartigt att avbryta men det blev rätt så roligt. Så här gick det till:

E pratar på. Vi andra lyssnar.

När jag helt plötsligt far upp i luften och drar upp mitt linne lite med orden:
- Vet ni vad? Jag har gjort en tatuering!

Allmän kalabalik och förvåning. Saken är dock den att jag har tagit på mig en sådan där tatuering man gnuggar på med vatten. Den föreställer en kossa. Chock innan man inser att det inte är en riktig tatuering, för som någon sa, det är lite min stil att helt plötsligt bara gå och tatuera en ko. 

Sedan ska E härma min pose när jag visade tatueringen och det leder till att jag skrattar samtidigt som jag har champagne i munnen. Champagnen flyger ut ur min mun och hamnar till viss del på stackars E. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0