Dobermann

På praktiken har vi en vikarie som bara ska vara i två veckor innan det kommer en ny vikarie. Rörigt =) I dag i alla fall så pratade vi lite och så kom vi in på hundar och hon berättade att hon hade hund. Jag blev nyfiken och berättade att jag också var sugen på att skaffa hund och hörde mig lite för om hunddagis i Tranås. Hon sa att det inte fanns men att det eventuellt var på gång. Efter att hon berättat lite mer om sin vovve frågade jag vad för slags hund det var, höll på att bli riktigt nyfiken. Och hon har en dobermann! Precis en sådan som jag vill ha! Så nu har jag någon att fråga om allt jag skulle vilja veta  om hund i allmänhet, men främst dobermann. Jättekul att träffa nya människor sådär! Både hon och jag bor i Tranås men hon åker bil så jag fick skjuts hem idag och det var skönt att komma hem 45 minuter tidigare. Funderar på att kanske gå till stan och köpa en pärm som jag ska sätta in recept i. Jag får en hel del av CG på praktiken och då gav han mig tipset att även göra ett register. Ni vet så man kan dela in efter vad för typ av mat det är. Ett register har jag redan så nu är jag sugen på att sätta igång. 





Kommentarer
Postat av: Sofia

Naj, Krican, hundar är läskiga och framförallt Doberman.. :S

Grattis på dagen i förskott ska väl tilläggas!



Sofia

2009-03-15 @ 22:19:32
URL: http://reconsidermebaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, dom kan vara läskiga, men det kan schäfrar o taxar med =) Tackar tackar!

2009-03-16 @ 17:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0