Fest hos Emma och Johan

I går var jag på fest hos Emma och Johan. Det var första gången jag var i deras nya lägenhet också, den var jättefin! Jag hade köpt ett ekologiskt vin från Argentina, det var faktiskt riktigt gott fast det både var rött och 14-procentigt. Hade frågat H om han ville följa med men han skulle åka till Tyskland då och det var ju synd. Får träffa honom en annan gång =) Kvällen bjöd även på jordnötter, diverse gymnastiska övningar och den mycket spännande upplysningen att i Equador så finns det specifika offentliga platser där man får uträtta sina behov. Jag har aldrig hört något bättre! Människan är skapt för att bajsa och kissa i det fria och det är något som bör uppmuntras. Tänk ni vet när man är dödskissnödig och bara kan gå till en viss gata. Det låter toppen! Bortsett från den stank som förmodligen blir... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0