Rapportskrivning och AMO-möte

I går var jag i skolan (eller på universitetet som man ska säga). Först träffade jag Flummeriets nya kassör och överlämnade en pärm med lite papper och berättade lite allmänt om hur det är att vara kassör. Inga konstigheter och det var skönt att bli av med pärmen!

Efter några timmar på bibblan var det dags att träffa sektionsordförande Maria och utbildningsbevakarna Emelie o Jenny för att skriva årsrapport och terminsrapport. Jag hade AMO-möte klockan sex så det blev lite hattigt. 

Vi arbetsmiljöombud åt smörgås och diskuterade arbetet under den kommande terminen, bland annat ett infobord. Jag är osäker om jag kan stå, det hade varit kanonkul men eventuellt, ska fråga imorgon, så får jag vara med på flyktingmottagande då och det vill jag då inte missa för alla gratisbaguetter i världen!

Min mormor ringde och meddelade att ett våffeljärn väntar på mig! Hon är en riktig klippa, min mormor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0