Tips från coachen

Lördag: Dop i Linköpings Domkyrka, Mariakapellet. Träffade min f.d. arbetsgivare från städfirman och beklagade mig lite över att det luktar så illa i mitt badrum. Han gav mig ett tips som var så busenkelt att jag betraktar det som en yrkeshemlighet och därmed inte tänker avslöja det. Sedan lovade han mig en Saniprol som jag får hämta när som helst. Toppen!! För er som inte vet: desinficerande toarent med god doft och rätt pH-värde. 

Måndag: Får lära mig en sak på praktiken som helt kommer att förändra mitt liv och göra vardagen tusen gånger enklare. Det handlar inte om socialt arbete, dock, utan om datorer. När man skriver i Word kan man förstora texten med tex. 120% om man vill. Det visste inte jag. Men nu vet jag!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett annat tips från coachen är att sätta på rätt platta på spisen.

2009-03-16 @ 17:48:31
Postat av: R

spola rikligt med vatten? det är de enklaste... Vaniljstång i vodka glas, såpa på elementen funkar med...



vill du ha fler?



Grattis på födelsedagen förresten, de är väl idag?

2009-03-16 @ 19:31:46
Postat av: Anonym

Haha nej det var faktiskt inte att spola vatten. Lite mer komplicerat än så =) Varför ska man ha såpa på elementen?? Tackar!

2009-03-18 @ 17:46:11
Postat av: R

Av två anledningar:

1. varm/kall luft cirkulerar, vilket drar med sig lukten av nystädat runt i rummet.

2. När elementet blir varmt, avger det också lukten nystädat :P

2009-03-19 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0