Tre toppendagar

Jag har varit ledig fredag-lördag-söndag och det har varit kanonskönt. Kändes nästan som semester! På fredagen var jag hemma och läste på till seminariet på onsdag. Sedan var jag på Åhléns där jag köpte gardinstång, gardin och lite annat smått och gott. I köket hänger nu en vit kappa med gröna prickar som blev rätt snygg till de blå köksluckorna. På lördagen var det shopping av mat som gällde och jag gick till Coop, där jag aldrig varit förut, eftersom jag hade en kupong på gratis kaffe där. Butiken var stor med bra sortiment och bra priser. I lördags kom ju verkligen våren (svårt att tro när man ser snön som vräker ner nu) så på hemvägen var jag typ genomsvettig. Men det var ju skönt att inte frysa för en gångs skull, hehe. På söndagen kom pappa och hans sambo Annika till mig. Jag har ju ingen borrmaskin så då får man inkalla yttre styrkor =) Pappa hängde upp en tavla, en lampa, gardinstång och en krok i taket. På den h'nger en sakosm jag fått av min syster, det är som en tunnel i nät från IKEA som man kan lägga mjukisdjur i. Dessutom fick jag en dammsugare och en massa gott hembakat att ha i frysen. Mums fillibabba!!

I morgon ska jag till sjukgymnasten för jag känner mig fortfarande inte bra i foten, så jag vill kolla så att allt är som det ska, eftersom jag inte har fått röntga den heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0