Äntligen!

I går åt vi i sektionsstyrelsen lite mat på Trappan. J och jag satt och pratade och kom in på ålder när jag frågade helt apropå vilket år hon var född. J svarar och frågar sedan vilket år jag är född.
- 1987.
- Jaha, det trodde jag inte.
- Nähä, vad trodde du då? 
Här förväntar jag mig att höra något i stil med 1989. Men jag får det ljuva svaret 1984 och det är det mest smickrande jag hört sedan ett gäng grabbar frågade om jag kunde köpa cigg åt dem (det innebar ju att jag såg ut som 18)! Äntligen någon som sett mitt mogna inre bakom den ungdomliga ytan. För ibland kan man faktiskt tröttna på att försöka förklara hur man gör för att komma in på krogen när man bara är 16. 

Thank you J for making my day!



Kommentarer
Postat av: linda

hehe...

ja fick visa legg på örs loge förra veckan. fyller liksom 22 om 1 månad o det är 18 års gräns. d säger ju en del det med =)

2009-05-28 @ 19:41:18
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/
Postat av: Homooeconomicus

Hehe, jag tror att jag skulle få visa leg till och med om jag hyrde skräckfilm typ =)

2009-05-29 @ 17:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0