Gruppträff

I dag har min gamla gamla arbetsgrupp (utom en) varit och hälsat på hos mig. Mycket mysigt! Jag mötte dem vid tåget och så gick vi hem till mig och skulle fika. Vet ni vad som händer? Det går en propp! Jag skulle sätta i kaffebryggaren och vattenkokaren samtidigt och det gick tydligen inte. Jag förbannar mig själv för att jag inte lyssnat på min pappa och köpt hem proppar i förväg. I alla fall så använde vi ett annat uttag och då gick det bra. Sedan gick vi en sväng på stan innan det blev dags för mat (pizza och kebab). Jag köpte proppar på ÖB och efter lite konsultation med pappas sambo har jag skruvat i en och nu fungerar allting som det ska! Ska kolla i kyl och frys sedan så att ingenting blivit förstört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0