Mycket aktivitet, mycket snor

Jag har mått lite halvkrassligt sedan i torsdags och skulle väl egentligen ha mått bäst av att ha vilat upp mig under helgen. I dag har jag iaf en ledig dag och det känns skönt. Läser en engelsk bok men jag är så seg att jag inte fattar så mycket. Seminarium på onsdag, undrar hur det går...

I lördags kväll var jag hemma hos mina kusiner och träffade deras nya valp. Hur söt som helst och jag är ännu mer hundsugen än vad jag brukar vara! Sedan fick jag en massa kläder. Vi är fem kusiner på mammas sida, jag är äldst... och kortast! Min yngsta kusin är längst så jag fick en massa kläder av henne som hon inte ville ha längre, en del av dem var knappt använda. Jag är superglad!
I går (söndag) var jag med pappa på bio, vi såg den nya Beckfilmen. Helt okej, skönt med en film som jag för en gångs skull inte tjuter till, även om det var nära =) Därefter mat på Ming Palace. Jag åt anka i plommonsås, har aldrig ätit anka förut. Känns kul att ha provat. Dock inget jag är jättesugen på att äta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0