Häftigt!

Alldeles nyss stod det ett rådjur bara några steg utanför mitt fönster och åt. Den stod där jättelänge så jag hann knäppa en massa fina kort med min dåliga mobilkamera och mina katter tyckte det var jättespännande. Dom har ju alltid bott i stan och varit innekatter så jag tror inte att dom sett något rådjur förut.
Helgen:
På fredagen firade jag och mina två vänner A och J att vi fyllt år, vi fyller ungefär samtidigt. Det blev en lugn fest för många var sjuka och det var synd, men det var kul att de som kunde kom! Blev en jättemysig kväll med tårta och annat gott. Innan dess åt jag våfflor med mamma, syster, mormor, mammas bästa kompis S och hennes fosterdotter. Därefter var vi på Tupperwarerea i Majelden hos Mia som säljer Tupperware. Fyndade bland annat ritmallar med julmotiv!
Lördag var det påskmiddag hos mamma och syster med mormor.
På söndagen firade jag och min syster att vi fyllt år för vi fyller också nästan samtidigt. Kusinerna kom med sin hund Basse och även S och L. S är mammas bästa kompis och L är hennes sambo. Jag har arbetat på deras städfirma också. Jag fick en massa fina presenter och av dem fick jag bland annat en ytdesinfektion som tar bort bakterier typ koli och salmonella. Är jättebra att ha i köket nu eftersom katterna gärna springer på bänkarna.
Måndagen var det middag hos pappa, hans sambo, hennes son och hund. Vi fick lax i stället för traditionellt påskbord och det var gott med något som bröt av lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0