Gulliga Skunken

När jag hade lunar så var mitt användarnamn "Gulliga Skunken". Med det ville jag väl på något sätt visa att man kan vara snäll även om man inte är fräsch.
I tidningen FRIDA kunde man ju alltid läsa om att killar ville ha tjejer som såg naturliga ut. De skulle inte ha för mycket smink och de skulle inte vara pinnsmala med stora bröst. Killar attraherades av självständiga tjejer som var sig själva i fråga om klädstil, musiksmak och intressen. Det viktigaste var att man hade roligt ihop och en kille ville helst presentera en sexuellt oerfaren tjej för sin familj. DETTA MÅSTE VARA VÄRLDSHISTORIENS STÖRSTA LÖGN!!
Jag är fortfarande Gulliga Skunken, även om Lunarstorm ligger några år bakåt i tiden. Kanske inte är det i särklass snyggaste Linköping har skrapat fram, men jag kan vara snäll och jag kan ibland få en och annan snilleblixt. Kort sagt, jag kommer att bli en väldigt bra fru, men det är ingen kille som värdesätter sådant. Skillnaden nu från då är att jag faktiskt skiter i det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hette Twiggy på Lunar när den tiden begav sig för att jag var tunn som en sytråd. Det är jag inte längre... men jag är absolut lyckligare!!

2010-02-22 @ 00:28:33
URL: http://emmasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0