Linas kvällsbok 1&2 av Emma Hamberg

Det här är en bok som jag länge velat läsa, men inte köpt. Hade turen att få låna den av en kompis för ett tag sedan.
Vad tyckte jag då? Den var inte riktigt så bra som jag hade föreställt mig men helt klart läsvärd, då den väcker en hel del minnen. Jag kände att jag kunde relatera till känslorna i boken även om jag inte varit exakt i de situationerna. Men för att vara en bok skriven i dagboksform, vilket jag annars inte gillar, så var den förvånansvärt lätt att ta sig igenom. Kan mycket väl tänka mig att läsa boken igen.
Sedan fanns det självklart några minnesvärda citat i boken som gjorde att jag skrattade som bara den. Dessutom några scener där jag stortjöt. Inte alla böcker som kan ge bägge delarna. Helt klart ett plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0