Mitt sjätte sinne

Ja, jag tror jag har ett sjätte sinne. Jag ska inte gå in närmare på alla orsaker till att jag tror det, förutom en sak som hände igår.
Kväll och jag ska stänga av datorn för att läsa lite. Får för mig att jag nog för en sista gång ska kolla kalendern. Får typ stroke, hjärtinfarkt, astma, kramp - allt dödligt på samma gång. Jag har inte någon slappmorgon i morgon, jag har körlektion klockan elva! Jag hinner nätt och jämt tvätta innan jag ska åka med tåget.
Men sedan får jag ett SMS att min körlektion är inställd, därav morgonbloggande. Alltså: Först ett sjätte sinne som sa mig att jag skulle kolla i kalendern men sedan ännu mer sjätte sinne för att jag faktiskt inte var inställd på att ha den där lektionen och jag brukar alltid ha stenkoll på när jag ska köra, men den här gången hade jag faktiskt glömt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0