Sol!!

Solen skiner ute nästan varje dag nu och det är fortfarande ljust när man kommer hem!! Nu, vid fem, anar man att kvällen börjar komma. Vid den här tiden för bara några veckor sedan var det kolsvart ute. Det känns underbart!
Har fått nya doftljus från Partylite idag. !2 stycken votivljus varav 6 gula som luktar mango/mandarin och 6 ljusbruna som ska lukta safari någonting. Låter som elefantbajs men mer en lite jordig, naturnära doft. Så var det i alla fall på doftprovet när jag beställde dem men nu luktar de mest herrparfym tycker jag. Förhoppningsvis beror det på att de har legat emot något. Jag har ingen lust att ha en lägenhet som luktar ungkarlslya =)

Kommentarer
Postat av: linda

blev du nöjd med dofterna?

2010-02-13 @ 14:32:50
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/
Postat av: Homooeconomicus

Jag har faktiskt inte hunnit testa dem än. Återkommer =)

2010-02-13 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0