Helgens 10 i topp

  1. Läste en fin liten hemlig lapp som gjorde mig varm i hela kroppen. Nej, inget kärleksbrev, en annan sak. Kärleksbrev fick jag på mailen från kompis E. Det var så gulligt att jag tappade andan.
  2. Det är varmare idag än vad det var i fredags.
  3. Jag har tänt min lavalampa.
  4. Har funnit studiemotivation.
  5. Westlife (som vanligt)
  6. Jag ska ikväll äta bullar och dricka varm choklad med vispgrädde.
  7. Pannkakor är en maträtt som man kan se snygg ut samtidigt som man tillagar. Dejtingtips!!
  8. Fick en fin komplimang, eller jag tolkar den som det i alla fall.
  9. Ska på helgäventyr 16-17.
  10. Senapssås. Låter lite konstigt kanske men finns typ inget godare än kokt potatis, frukostkorv o senapssås. Det är typ den enda såsen jag kan göra själv också.

Kommentarer
Postat av: Annan (A)

Var hittade du motivationen? Jag har inte hittat den än och det är mindre än 24 timmar kvar till tentan..

2010-01-14 @ 10:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0