Jag gjorde rätt

Jag vaccinerade mig inte mot svininfluensa och jag tror jag gjorde rätt. Har inte sett röken av någon influensa.
Om man tänker vidare: folk dör av en massa andra saker. Svininfluensa är en liten del egentligen. Folk dör som flugor men jag verkar stå kvar på jorden än så länge. Pratade med min kompis som berättade att en bekant till henne gått bort, han var lika gammal som oss (87:a). Det är många som dör, man behöver inte vara gammal för att dö. Man kan bli skjuten av en galning på väg till affären, ta en överdos, bestämma sig för att man inte vill vara med mer, drabbas av en obotlig sjukdom, ramla ner för ett hustak, bli påkörd av en lastbil för att man glömde reflexer... ja allt möjligt. Jag kan även få svininfluensa för jag har inte vaccinerat mig. Men jag vaccinerar mig hellre mot cancer, röster i huvudet och ätstörningar. Samt skaffar mig skottsäker väst. Svininfluensa gör detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0