Valet är klart

Jag har funnit en vän att skriva C-uppsats med. Förut var jag totalt inställd på att skriva själv för jag trodde att man fick det. Men jag pratade med en av våra lärare som sa att det inte var säkert att man fick det och att det var bättre att skriva med någon annan. C-uppsats är en stor uppgift och man utvecklas som person av att samarbeta med någon. Hon köpte därmed inte mitt argument om samarbetssvårigheter =)
Kort sagt: jag blev omvänd. Jag satte igång att leta och en gammal gruppkompis frågade mig idag. Vi hade ungefär samma infallsvinkel på det vi ville skriva om men det var riktat mot olika målgrupper. Jag huliganer och hon hemlösa. Men när hon sa hemlösa kändes det så rätt för jag vill ju faktiskt jobba med det. Så det får det nog bli! Den här veckan är det kontorsveckor på ÖB så jag har köpt nya fina block som ser väldigt statistik-aktiga ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0