Brum brum

I morgon kör jag hem min bil från Norrköping - en Hyundai Accent.
Nu på eftermiddagen har jag kokat tre sorters kola - hoppas att dom blir goda!
Mina katter har hela dagen lekt som galna med gamla kvitton som jag rullar ihop till bollar. Det tycker dom är hur kul som helst, far som tokar efter de där kvittona. Söta!
Hade hoppats på att vara ledig hela nästa vecka innan sommarjobbet börjar men det blir en del komplettering av C-uppsatsen, i alla fall på måndag. Ska FÖRSÖKA hinna sitta lite i helgen och pula. Men på lördag är det födelsedagsfirande och på söndag ska vi på Flygvapenmuséet och kolla på uppvisning av stridsflygplan från de senaste hundra åren. I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0