Produktiv dag

Gick upp skapligt i morse och därför har dagen blivit sådär lång och härlig så att man hinner med en massa. Har varit och handlat saker så att jag kan åka och tvätta bilen på torsdag. Även bokat tid för hälsoundersökning av katterna i morgon. De är inte sjuka, men jag vill att någon kollar över dem lite och ger lite kostråd för jag har ju aldrig haft katt förut. Har städat samt rensat i förrådet. På torsdag har jag tänkt åka med mina böcker till antikvariatet och se om jag kan bli av med lite. Nästa vecka ska jag lämna en massa saker till Röda Korset. I helgen ska min kusin komma till mig och då ska hon hjälpa mig att bära ner vinterdäcken i förrådet. Nu ligger dom i bilen och det är ju lite onödigt att köra omkring på dem, men jag är osäker på om jag orkar kånka ner dem själv. Jag ska hämta henne i Norrköping på fredag och vi ska shoppa lite (jag måste köpa jobbkläder, tråkigt) samt åka till gammelmosters grav. Därefter brumma hem till mig. Hon har lovat att bjuda mig på middag :)
Vad mycket man kan göra med bil!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0