Hockey

Haha trodde aldrig jag skulle skriva ett inlägg om sport! Men jag har tänkt att jag med ett litet uns av intresse ska försöka heja på att LHC åker ut ganska snart. Detta av den enkla anledningen att jag ska åka till Lund nästa helg och då ska H (H som i hockeyfreak haha) se till mina katter och han ska komma till dem på lördagskvällen efter hockeyn och sova hos dom. Är jättetacksam för det eftersom jag är hönsmamma och kommer oroa halvt ihjäl mig för att dom ska klara sig. Men H sa att det ju finns en chans (enligt hans tycke en risk skulle jag tro) att LHC åker ut innan dess. Då kan jag övertala H att komma lite tidigare till mina katter kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0