Världens bästa födelsedagspresent!

Trodde min bästa present skulle bli att jag igår klarade körkortsteorin. Icke. Jag kanske väntar tvillingflickor.

H ringer och sjunger. Vi har tidigare talat en del om att hans mamma vill göra sig av med sina två katter och jag sa då att jag kanske kunde tänka mig att ta dem. Det känns väldigt tomt utan djur. H ringer alltså och frågar om jag vill ha en katt. Jag mycket upprörd:
- En! Vadåå en! Vad händer med den andra?!
- Tänkte om du kanske bara ville ha en.
Nej, jag vill ha bägge. Här har jag ett mycket inlevelsefullt utlägg om varför man inte kan skilja på två kattsystrar som alltid varit tillsammans och den chock som kommer bli vid en flytt och att man minst av alla kan separera dem då.

H ska ringa till sin mamma och ringa tillbaka till mig. Jag är i extas! Hoppas på att Fluffy och Snuffy ska flytta in hos mig snart. Det blir lite konstigt för jag har ju haft en kanin som heter Snuffy. Vet inte om katt-Snuffy lystrar till sitt namn för annars kan man ju kalla henne något annat men det känns fel och så är det så gulligt när de har så lika namn. Men hon kanske kan stava med i på slutet, fast tycker y är snyggare helt klart...

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va kul med kissemissar! :) Och grattis till det klarade teoriprovet!

2010-03-19 @ 21:02:03
URL: http://emmasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0