Kattmat för matte

Jag köpte provsmak på en ny sorts kattmat i måndags. När jag kom hem med den sa jag förtjust:
- Titta katterna! Den är i en kartong som ser ut som ett youghurtpaket, är det inte häftigt!?
Fluffi: - Men snälla matte, bara för att jag gillar yoghurt är det väl inte säkert att jag kommer att gilla den där maten.
I går kväll skulle jag hälla upp maten och blir alldeles överförtjust:
- Kom och titta missarna! Maten är hjärtformad, det är jättefint! Åh vad gulligt det ser ut i skålen!
Snuffi: - Störtlöjligt! Tror du jag gillar den bara för att det är en viss form på den?

Kommentarer
Postat av: Emma

Djur! Så otacksamma ibland!

Gav hästen morötter idag, men de dög bara när en annan häst fått smaka först. Vad tror hon, att jag tänkt förgifta henne??! Tur att Poseidon är ett sån matvrak och stoppar i sig det mesta. ;)

Kram till dig och kissarna

2010-05-06 @ 23:30:13
URL: http://emmasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0