Lite uppdatering

Jag skriver C-uppsats, därav min avoga inställning till att visa eventuella livstecken på den här bloggen.
Men jag ska skriva en rolig sak jag kommit på. Om mina katter skulle ha varsitt yrke så skulle Snuffi vara rörmokare och Fluffi jobba på posten. Snuffis favoritleksak (hon är ganska kräsen och svårflirtad vad gäller leksaker) är ett litet plaströr som jag har haft och blåst i i alkolåset på körskolans bilar. Fluffi ska alltid envisas med att slicka på frimärken. Om jag klistrat på ett slickar hon på ovansidan så det blir alldeles blött och typ lossnar, om jag inte stoppar henne vill säga.
Så när kan ni förvänta er en roligare blogg? Tjaa... någon gång i mitten av juni kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0